Etikete Ait Yazılar

erotik hikayeler

2302 okunma Sevgilim Kuzenimi Sikip Beni Aldattı – Seks Hikaye

Sevgilim Kuzenimi Sikip Beni Aldattı – Seks Hikaye

Arkadaşlar yaşadığım ihanet olayını sizlere anlatacağım. Dört ay önce iki senedir birlikte olduğum erkek arkadaşım beni kuzenim Leyla ile aldattı. Kuzenim ile seks yaparken yakaladım. Onları o halde yakalayınca çok üzüldüm ve bağırarak yanlarından ayrıldım. Öncelikle sevgilimle her zaman eğlenip güzel zaman harcıyoruz. Ama son zamanlarda benimle ilgisini kesti ve soğumaya başladı. Bu da benim […]

3367 okunma Kuzenimin Ayağı Burkulunca Seksle Biten Tedavi Uyguladım

Kuzenimin Ayağı Burkulunca Seksle Biten Tedavi Uyguladım

Merhaba arkadaşlar, herkesin sex hikayeleri farklı benimkide biraz farklı ismim Hüseyin İstanbul’da yaşıyorum ve aynı binada akrabalarımız ile beraber yaşıyoruz desek heralde en doğru şeyi söylemiş olurum, sık sık birbirimize ziyarete gelip gideriz çünkü oldukça yakınız arkadaşlar, benden bir baş büyük üst katımızda oturan Ece’de birinci derece kuzenim olur ve balık etli kumral olmasıda çekici sebeplerden […]

6071 okunma Götten vermem diyen yengemi yola getirdim – erotik hikaye

Götten vermem diyen yengemi yola getirdim – erotik hikaye

Ben 19 yaşındayım antalyalıyım.yengem 31 yaşında dik memeli dolgun kalçalı çok seksi bi kadın ergenliğe girdiğimden beri onu arzuluyordum ev hanımıydı kocasının parasını yiyordu orospu. geçen yaz bana beraber denize gidelim mi dayın çalıştığı için götüremiyor diyordu bende öğlene kadar çalışıyordum tamam yenge gidelim bi gün dedim bu benim içinde bi fırsattı neyse günü falan […]

876 okunma Üniversiteden arkadaşı siktim

Üniversiteden arkadaşı siktim

ben ali,ankaralıyım,üniversiteyi gecen yıl bitirdim ve size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.Bölümümüzde ilknur adında çok güzel ve zarif bi kız vardı bakmaya kıyamazdım gercekten müthis bi fizigi ve yüzü vardı.hel dar pantolon giydigi zamanlar kendimi zor kontrol ederdim.ama bu kıza karsı hiç kötü bi istek gecmemisti icimden,taa ki o güne kadar…Bizim üniversitenin kampüsü çok […]

2522 okunma Ablam yetmeyince eniştem benide sikiyor – sikiş hikaye

Ablam yetmeyince eniştem benide sikiyor – sikiş hikaye

Ablam yasının gecmesine ragmen güzel kalmıstı ve nihayet bir es bulup evlenmisti enistem cok yakısıklı ve kariyer sahibiydi ben de onların yanında kalıyordum ablam bankada calısıyordu ve bazen kasa tutmuyor eve gec saatlerde geliyordu. Erotik Hikayeler Ben 26 yasında sexsi seven bir kadındım daha önce bir cok erkek arkadasım olmustu Bazen ablamla enistemin sex yaparken […]

1246 okunma Ablamı Götten Sikişim

Ablamı Götten Sikişim

Ben Tolga Size ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Ablama oldum olası hastayımdır.Hep onu düşünür 31 çekerdim.Ben 18 ablam 20 yaşında adı AysunAysun ablamın harika bir götü var. Banyoda iken birkaç kez banyo deliğinden gözlemiş ve harika amını ve götünü görmüştüm.Bir Pazar günüydü evde hiç kimse yoktu. Ablamın götü aklıma geldi artık ne olursa olsun mutlaka […]

1367 okunma Esmer Liseli İle Arabada Sikiş

Esmer Liseli İle Arabada Sikiş

Merhaba ben Antalya’ dan Ömer. 17 yaşında uzun boylu esmer ve yakışıklı bir erkeğim. Size lise arkadaşım Mehtap ile olanlardan bahsedeceğim. Ben okulun en favori çocuğuydum ve istediğim kızla çıkıyordum ama benim tek isteğim okulun popi kızı olan mehtapla birlikte olabilmekti. Mehtap okulda kimseye yüz vermeyen lüks arabalardan hoşlanan esmer bir kızdı. Okula hep mini […]

8224 okunma Pazarda Teyzeme Sürttüm Evde Birlikte Olduk – Ensest hikayeler

Pazarda Teyzeme Sürttüm Evde Birlikte Olduk – Ensest hikayeler

Benim İsmim Ayhan 26 yaşındayım Bodrum da yaşıyorum sizlere öz teyzem ile yaşadığım bir ilişkiyi anlatmak istedim tabi ki kaç sene önceki olayım dır Teyzeme çocukluktan beri hep hasta olan birisiyim giyinişinden olsun ses tonundan olsun beni çok tahrik üstüne tahrik ediyordu ve en sonun da Güzel Teyzeme Sahip oldum 2 sene önce eniştemden ayrıldı […]

1384 okunma Barda tanıştıgım hatunu siktim – Porno Hikaye

Barda tanıştıgım hatunu siktim – Porno Hikaye

Bir bayan okurumuz geçmişte yaşadığı bir hikayesini bizlerle paylaşmak istedi. hikayesi ise hem okul okuyup hemde okul dışında bir barda çalıştığını ve orda biriyle tanışıp ondan çok etkilendiğini anlatmış.Bizde bu hikayesini sizlerle paylaşıyoruz. Tük seks hikaye okurlarına keyifli dakikalar dileriz. Merhaba seks hikayesi çılgınları. Ben herkesin artık seksi zevk için değilde paylaşmak için yaptığını görünce […]

1279 okunma Grup Seksin Tadı Bir Başka

Grup Seksin Tadı Bir Başka

Slm bn genc yakisikli minyon tipte aktifim olay ankara ulusta heylelin orda oturmus etrafa bakiyordum yanima orta yaslardan takim elbiseli biri oturdu bazilarinin buraya aktif yda pasif aramak icin geldigini duymustum bu kisi bir ordan burdan konusurken ve gelip gecen guzel bayanlara bakarken sex hayatin nasil dedi harika dedim ya senin idare eder ama zamanla […]

1132 okunma Annemle Bayramlaştık

Annemle Bayramlaştık

Annem işveli nazenin bir kadındı. Olgunluğun zirvesinde olduğu için tadından yenmeyen petek bala benziyodu. 44 yaşında 170 cm boylarında sarışın yeşil gözlü, hatları oldukça belli dolgun vücutlu beyaz tenlidir. Dışarıda çok fazla olmamak üzere açık giyinir, evde ise tamamen serbesttir, iç giyimide özellikle zevklidir. Gardrobunu çokça karıştırdığım için biliyorum. Anneme ilgim çocukluk yıllarıma kadar gider. […]

807 okunma Kızımın sevgilisi ile grup yaptık – sikiş hikayesi

Kızımın sevgilisi ile grup yaptık – sikiş hikayesi

erhaba. Ben İzmir’den Handan. 41 yaşımdayım ve dulum. 1.72 boyunda, 59 kg ağırlığımdayım. Şık giyinmeyi severim. Sürekli makyajlıyımdır. Anlatacaklarım bundan 4 sene evvel, kocamın vefatıyla başladı. Kocam vefat edince, ben kızımla (kızım o zaman 16 yaşında) yalnız kalmıştım. Kocamın ölümünden sonra 6 ay hiçbir erkeği gözüm görmemişti. Ta ki elektrikli süpürgem bozulana kadar. Ben evin […]

2134 okunma Hamile güzeli kucakta anal siktim

Hamile güzeli kucakta anal siktim

Ben Boludan Murat 26 Yaşındayım. Arkadaşımla Akşam Yemegine Cıktık Bir Yerlere Arkadasımın Eşi Hamile Idi Ve Ilk çocukları Olacak.adam çok Pinpirikli Olduğu Için Kızın Hamileliğinden 1 Ay Sonrasından Itibaren Kıza Elini Bilem Sürmemiş. Kültürlü Ve Bilgili Insanlar Olmalarına Rağmen Yaklaşık 2 Aydır Sex Yapmamışlar.çok Samimi Olduğumuz Için Bu Tür şeyleri Konuşabiliyoruz.bir Gece çok Geç Saatte […]

2945 okunma Aile içi grup seks deneyimi

Aile içi grup seks deneyimi

Slm seks hikayeleri okuyuculari ben ece 25 yaşindayim yaşadiklarim ben 16 yaşimdayken başladi o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşindaydi. Sex hikayeleri ben herzamanki gibi okuldan eve gelmiştim odama geçiyordumki annemi gördüm banyonun kapi deliğinden bakiyordu şaşirmiştim anne ne yapiyorsun dedim.kizarak git odana dedi merak etmiştim ama odama gittim ama aklim takilmişti tekrar gittim […]

1596 okunma Oğlumla Harika Anlar Yaşadık

Oğlumla Harika Anlar Yaşadık

  Selamlar ben Suna bu siteyi tesadüfen buldum. Ben 42 yaşında 165 boylarında, kumral, renkli gözlü, sarı saçlı, dolgun vücutlu evli ve iki çocuklu bir bayanım. Kocamla erken yaşta severek evlenmiştik. Buna rağmen formumu korumaya dikkat etti…ğim için hala oldukça çekici ve bakımlı bir ev kadınıyım. Anlatacağım hikaye 8-9 ay önce başımızdan geçti. Okullar tatil […]

999 okunma Kız arkadaşımı götünden siktim oturamadı

Kız arkadaşımı götünden siktim oturamadı

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir erkek olduğum için kızlardan sürekli sevgili teklifleri […]

541 okunma Barda çok güzel sikiştik

Barda çok güzel sikiştik

Bir bayan okurumuz geçmişte yaşadığı bir hikayesini bizlerle paylaşmak istedi. hikayesi ise hem okul okuyup hemde okul dışında bir barda çalıştığını ve orda biriyle tanışıp ondan çok etkilendiğini anlatmış.Bizde bu hikayesini sizlerle paylaşıyoruz. Tük seks hikaye okurlarına keyifli dakikalar dileriz. Merhaba seks hikayesi çılgınları. Ben herkesin artık seksi zevk için değilde paylaşmak için yaptığını görünce […]

1121 okunma Kızımın erkek arkadaşı ikimizde mutlu ediyor

Kızımın erkek arkadaşı ikimizde mutlu ediyor

erhaba. Ben İzmir’den Handan. 41 yaşımdayım ve dulum. 1.72 boyunda, 59 kg ağırlığımdayım. Şık giyinmeyi severim. Sürekli makyajlıyımdır. Anlatacaklarım bundan 4 sene evvel, kocamın vefatıyla başladı. Kocam vefat edince, ben kızımla (kızım o zaman 16 yaşında) yalnız kalmıştım. Kocamın ölümünden sonra 6 ay hiçbir erkeği gözüm görmemişti. Ta ki elektrikli süpürgem bozulana kadar. Ben evin […]

858 okunma Amcamın Oğlu Beni Götümden Acımadan Sikti

Amcamın Oğlu Beni Götümden Acımadan Sikti

Selamlar Siz Değerli Sikiş Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Gelen Bu Konuyu Anlatmak İçin Çok Düşündüm Sonra Yazmaya Karar Verdim Umarım Sizler de Benim Seks Hikayesi’ni Beğenirsiniz İyi 31 Çekmeler Arkadaşlar.Adım Rana 18 Yaşındayım Kumral Bakımlı Güzel Bir Kızım İzmir de Yaşıyorum Ailem Rahat Bir Aile O Yüzden Bende Durmadan Rahat Bir Şekilde Takılıyorum Babam İş Adamı Olduğu […]

814 okunma Baldızımı tek başıma siktim sonra karımla beraber grup yaptık

Baldızımı tek başıma siktim sonra karımla beraber grup yaptık

Merhaba arkadaşlar ben Müjgan. İki kocam da götçü çıktı hikayemi okuyanlar hatırlayacaklardır. İkinci kocam Erolla evleneli bir ay olmuştu ve hiç boş günümüz geçmemişti, hergün geceli gündüzlü sikişiyorduk ve sikişsiz geçen yılların acısını çıkartıyorduk. Bu arada kocam beni karşı komşumuz olan Mete bey ve Türkan hanımla ayaküstü tanıştırmıştı, fakat henüz birbirimize gidip gelmiyorduk. Mete bey […]

1263 okunma Dayımla hatuna sırayla girdik

Dayımla hatuna sırayla girdik

ben tuncay yaşım 24, dayımın çalıştığı şirkette bana iş bulması nedeniyle bir süre için yani ev falan bulana kadar onlara kalıyordum. bu süre içinde yengemle başimdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sizlere. yengem 38 yaşında tipik bir türk kadınıdır etli butlu 160 cm boylarında iri göğüslü koca kalçalı bir kadındır.onun en sinir tarafı çok çene […]